Известие

Collapse
No announcement yet.

Драма с aftermarket ксенон.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Драма с aftermarket ксенон.

    Поредната драма с тази кола (за съжаление).
    От 7-8 месеца съм с ксенон и наскоро започнаха проблемите. Изведнъж спря да свети десния фар и от сервиза (където е закупен и слаган) смениха първо крушката. Всичко точно докато не видях, че пак не свети. Това в рамките на два дни. През това време карах колата на къси разстояния и предимно в светлата част на денонощието и не съм следял какво става. Пак в сервиза където смениха тоя път баласта (всичко си го покри гаранцията). Пред сервиза всичко точно и тръгвам. Сега тук идва и кофти частта. Няма и 1км и виждам в колата пред мен, че прословутия десен фар пак не свети. Обратно към сервиза, обаче това път майстора казва: Сори смених всичко явно проблема е друг.
    Като се прибрах си поиграх. Паля и пускам фаровете веднъж тръгне десния 3-4 пъти н иска. В случай че запали ако ги изключа и пак ги пусна (двигателят работи) само левия тръгва. За съжаление не успях да схвана има ли някаква логика в това кога ще тръгне и кога не. Та понеже аз съм скаран с всякаква електроника и хич не искам да ръчкам да предложите място/сервиз където могат да погледнат какъв е проблема и да го отстранят. Приемам също така всякакви предложения отностно неща, които мога да проверя и сам с оглед намирането на проблема (стига да е нещо лесно).
    Поздрави

  • #2
    Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
    Поредната драма с тази кола (за съжаление).
    От 7-8 месеца съм с ксенон и наскоро започнаха проблемите. Изведнъж спря да свети десния фар и от сервиза (където е закупен и слаган) смениха първо крушката. Всичко точно докато не видях, че пак не свети. Това в рамките на два дни. През това време карах колата на къси разстояния и предимно в светлата част на денонощието и не съм следял какво става. Пак в сервиза където смениха тоя път баласта (всичко си го покри гаранцията). Пред сервиза всичко точно и тръгвам. Сега тук идва и кофти частта. Няма и 1км и виждам в колата пред мен, че прословутия десен фар пак не свети. Обратно към сервиза, обаче това път майстора казва: Сори смених всичко явно проблема е друг.
    Като се прибрах си поиграх. Паля и пускам фаровете веднъж тръгне десния 3-4 пъти н иска. В случай че запали ако ги изключа и пак ги пусна (двигателят работи) само левия тръгва. За съжаление не успях да схвана има ли някаква логика в това кога ще тръгне и кога не. Та понеже аз съм скаран с всякаква електроника и хич не искам да ръчкам да предложите място/сервиз където могат да погледнат какъв е проблема и да го отстранят. Приемам също така всякакви предложения отностно неща, които мога да проверя и сам с оглед намирането на проблема (стига да е нещо лесно).
    Поздрави
    В съседна тема бях писал какъв ксенон си закупих и монтирах на къси и дълги, като двата комплекта ми струваха около 130 долара!Тук за два сносни комплекта ми искаха над 400 лв, , като нито баластите им бяха алуминиеви - слим, нито имаха кан бус декодери!

    ---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:39 ----------

    Имах подобен проблем при дългите, но се оказа, че заради рязянето на кабелите на крушките.След което смених крушките и прокарах кабелите им по друг начин, проблемът изчезна!
    Last edited by stu; d.m.y г., 22:59.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Проблемът ти е или в баласта или в крушката.Размени крушките и ако продължи да го прави размени баластите.Възможно е и нещо по кабелите и буксите да е хлабаво.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        Проблемът ти е или в баласта или в крушката.Размени крушките и ако продължи да го прави размени баластите.Възможно е и нещо по кабелите и буксите да е хлабаво.
        И това го има като вариснт, но след като вече са сменени и пак да го прави тоя проблем. Вариант за хлабави връзки е по-вероятно, ама нищо не му разбирам и отгоре на това и тясно. А някаква идея лесно ли може да се свали тоя ксенон и да се върне към старата система (халогени H7 ако не се лъжа)?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от archimedes Покажи съобщение
          И това го има като вариснт, но след като вече са сменени и пак да го прави тоя проблем. Вариант за хлабави връзки е по-вероятно, ама нищо не му разбирам и отгоре на това и тясно. А някаква идея лесно ли може да се свали тоя ксенон и да се върне към старата система (халогени H7 ако не се лъжа)?
          За 5-10мин.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #6
            Колеги, споделете впечатления от H7 55 W (афтърмаркет) ксенон на късите. Добре ли се фокусира светлината? Има ли опасност от заслепяване?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Моят е 55 W и е префектен. Разликата с 35 W е осезаема. За заслепяване, според мен няма как да има, лупите насочват светлината. Минус е, че цената на крушката е една идея по-висока, но вече се намират читави крушки за по 20 лв.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
              ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
                Моят е 55 W и е префектен. Разликата с 35 W е осезаема. За заслепяване, според мен няма как да има, лупите насочват светлината. Минус е, че цената на крушката е една идея по-висока, но вече се намират читави крушки за по 20 лв.
                Това ми трябваше, благодаря ти!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment

                Working...
                X